ISO 9001

Sistem de management al calitatii, in conformitate cu ISO 9001
Implementarea si certificarea unui Sistem de Management al Calitatii este o decizie strategica a organizatiei; o organizatie adopta un sistem de management al calitatii in conformitate cu ISO 9001 atunci cand:
- Are nevoie sa demonstreze abilitatea sa de a furniza consecvent produse care sa satisfaca cerintele clientului si cerintele reglementarilor aplicabile;
- Doreste sa mareasca satisfactia clientului.
Cerintele pentru sistemele de management al calitatii, specificate in ISO 9001, sunt generice si aplicabile organizatiilor de orice marime, din orice sector industrial sau economic.
ISO 9001 promoveaza “abordarea bazata pe proces” in proiectarea, documentarea si implementarea Sistemul de Management al Calitatii, adica promoveaza identificarea si managementul proceselor organizatiei, pentru ca aceasta sa functioneze eficace.
ISO 9001 se focalizeaza pe cerintele pentru obtinerea satisfactiei clientului si pe imbunatatirea continua.
Avantaje
Implementarea si certificarea unui Sistem de Management al Calitatii ajuta organizatia dumneavoastra:
- Sa creasca increderea in calitatea produselor/serviciilor furnizate;
- Sa castige noi clienti si sa-i fidelizeze pe cei actuali, prin asigurarea ca cerintele referitoare la calitatea produselor/serviciilor sunt respectate;
- Sa obtina cresterea satisfactiei clientilor;
- Sa obtina avantaje in fata concurentei si sa-si faciliteze accesul pe alte piete; sa-si imbunatateasca imaginea;
- Sa-si creasca valoarea, in caz de fuziune, achizitie sau vanzare;
- Sa-si creasca eficienta economica, prin evidentierea proceselor care realizeaza cel mai bine rezultatele dorite, prin cresterea eficacitatii proceselor si prin imbunatatirea continua;
- Sa-si creasca flexibilitatea si rapiditatea de raspuns la oportunitatile pietei;
- Sa optimizeze costurile si resursele.
Se poate implementa si certifica:
- Un sistem de management al calitatii;
- Un sistem de management integrat.
Noi va oferim:
- Proiectarea, documentarea si implementarea unui Sistem de management al calitatii;
- Instruire in cerintele sistemului de management al calitatii;
- Formare auditori interni;
- Consultanta la alegerea organismului de certificare;
- Asistenta tehnica la auditul de certificare;
- Audit intern si de secunda parte (auditul furnizorilor);
- Asistenta post-certificare, in vederea mentinerii si imbunatatirii continue a Sistemului de management al calitatii.